Acasă   ||    Locaţie   ||    Contact   ||

 
INFORMARE PUBLICĂ
Informaţii utile<<  
Despre noi<<  
Organigramă<<  
Interfaţă pentru RFC<<  
Regulament intern<<  
Legislaţie<<  
Oferta noastră<<  
Solicitare informații conform Legii 544/2001<<  
Buletinul informativ conform Legii 544/2001<<  
Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil<<  
Achiziții publice<<  
Revista<<  
Declaraţie de avere<<  
Declaraţie de interese<<  
Carieră<<  
   
Proiecte
Erasmus +<<  
POCU<<  
   
S.C.M.I.
Legislaţie<<  
Proceduri<<  
Transparenţa decizională<<  
   
BIBLIOTECĂ
Informații utile<<  
Activități metodice/ științifice/ culturale<<  
Legislație de bibliotecă<<  
CDI<<  
   
ALTE INFORMAŢII
Noutăţi<<  
Informaţii de la parteneri<<  
CCD-uri din ţară<<  
Link-uri utile<<  
   
VIZITATORI

free hit counter
   
     

Exemple de bună practică în activitățile cu elevii în perioada COVID-19

  • Liceul Teoretic „Joseph Haltrich” Sighișoara

    „Fără a ne gândi la pandemia actuală, în anul 2019 am inițiat înscrierea instituției pentru Office 365, iar în 11 februarie 2020 am reușit să avem acces cu propriul domeniu.

    Precizăm faptul că avem un singur elev din 933, care nu are acces la activități on line pentru că nu dispune de un dispozitiv. 57 din 59 de cadre didactice din trei cicluri, (primar, gimnazial și liceal) au reușit să organizeze Meeting (videoconferință cu elevii). Doi dintre profesori folosesc secțiunea Teme (Assignment) unde trimit și primesc fișe de lucru.

    Profesorii adaugă întâlnirile în Calendar, astfel elevii sunt notificați pe dispozitivele proprii despre ”orarul” zilnic și săptămânal. De asemenea sunt notificări privind temele, sarcinile de îndeplinit și rezultatele lor.

    Secțiunea Teme (Assignment) are poate cel mai mare succes la ciclul liceal și gimnazial, probabil pentru că le pot oferi feedbackul într-un mod centralizat, organizat, rapid și probabil pentru că toți au acces la aplicațiile Office prin browser pentru editarea documentelor.

    S-au organizat meeting - uri de instruire cu doamnele învățătoare separat pentru folosirea App-urilor din Teams: white board, youtube, power point, screen share și alte utilități pentru o interactivitate mai bună.

    Opțiunea ”Screen share” pentru partajarea conținutului materialelor didactice și Formulare pentru centralizarea informațiilor asimilate s-au dovedit de mare folos. De asemenea screen share și posibilitatea de a prelua controlul calculatorului de la distanță a fost o metodă eficientă în instruirea profesorilor.

    La informatică ciclul gimnazial se folosește MakeCode, un plugin pentru Teams, util pentru lecțiile de Algoritmică.

    Majoritatea lecțiilor sunt înregistrate, ele fiind disponibile pe Stream, pentru elevii care din anumite motive nu pot participa la videoconferințe.

    Profesorii au completat Anexele și alte rapoarte în grupul privat definit pentru ei.

    Consiliul profesoral s-a organizat prin Teams iar prezența a fost de 57 de cadre din totalul de 59.

    Profesorii sunt interesați de modalitățile de adaptare a materialelor didactice și metode pentru interactivitatea cu elevii. Iar elevii găsesc mereu metode noi să ne uimească prin ușurința adaptării lor la noile tehnologii.”






  • Balás Éva - profesor învățământ primar la Școala Gimnazială „Dr. Bernády György” din Târgu Mureș

    „Am citit cu interes anunțul CCD către școli, referitor la instrumentele de lucru în această perioadă foarte dificilă. Am constatat că între platformele numite nu se află platforma LearningApps, cu care eu lucrez de mai bine de un an cu clasa. Este o platformă foarte utilă, mai ales pentru cei mici, deoarece se pot alcătui exerciții foarte distractive, interesante. Aplicația permite înființarea unei clase virtuale, unde se introduc toți elevii. Prin crearea contului propriu se vor putea vizualiza activitățile elevilor, foarte detailat, chiar și minutul în care exercițiul respectiv a fost deschis, rezolvat. Bineînțeles se vede și statistica exercițiilor corecte sau greșite. Este o aplicație agreată de mine și pentru faptul că este ușor de manevrat, nu presupune cunoștințe foarte ridicate de folosire pentru copii, iar contactul prin transmiterea de remarci este rapid și eficace. Recomand tuturor colegilor această platformă, mai ales cadrelor de la ciclul primar.”


  • Bogdan Peter - profesor Educație fizică și sport la Școala Generală Seleuș

    https://www.facebook.com/bogdan.peter.10/videos/3778015832273879